[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Úterý Březen 8 17:36:08 UTC 2011

> K tomu bych přidal možná malé mínus, že neinformovaní lidé mohou mít
> tendenci ty části uvnitř mazat, takže by se muselo asi do mnoha míst na wiki
> dopsat ať tak nedělají.

To není malé mínus. To je velké mínus. Nejde o mazání, ale o to, že
prakticky všude, na celém světě (resp. kdekoli jsem se koukal) se
vodní toky uvnitř vodních ploch nekreslí. Chápu, že u nás vznikla
odlišná situace v důsledku importu, ale asi nemá smysl, abychom dělali
tak důležitou věc zcela jinak než jinde.

IMHO je proto stále nutné, aby došlo k nějakému "globálnímu" konsensu
a správný postup se zanesl do Wiki, protože to je asi první místo, kam
každý jde, když neví, jak co nakreslit.

Zdraví,

Marek