[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Úterý Březen 8 19:38:42 UTC 2011

Já jsem taky pro 3, ale nechápu proč chcete zavádět ten nový tag underwater?
Na vyjádření toho že něco je pod něčím je přeci v OSM zaužívaný tag layer,
tak proč vymýšlet něco nového? Každému musí být na pohled jasné, co se tím
myslí i bez hledání obskurního lokálního tagu na wiki.
Případně by se mohly přidat layer=-1 i underwater_route=yes pro účely
odlišení podhladinních toků od toků v trubkách až bude někdo dělat ty
vzývané analýzy délek toků.

TT