[Talk-cz] pravopis

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Březen 11 21:43:55 UTC 2011

pánové,

byl bych raději, kdybyste se místo k jednomu konkrétnímu příkladu vyjádřili k
problému obecně, zodpověděli, na co jsem se ptal ...

ono těch případů tohoto rázu je víc (dokonce mám pocit, že už se tu něco
podobného diskutovalo, ale nebyl jsem schopen se ničeho dobrat, jestli má
někdo lepší paměť nebo větší štěstí na vyhledávání, sem s odkazem prosím)

Dne Pá 11. března 2011 Aleš Janda napsal(a):
> Souhlasím, možná bych ten hovorový tvar dal do alt_name (když není jasné,
> že to je vyloženě loc_name/reg_name).

teď mi není tak úplně jasné, co se míní "hovorový tvar", nicméně nemyslím, že
by pro mnou popsanou situaci o jednom nebo druhém platilo "when alternative
name exists (which doesn't fit in one of the tags name above)" (pokud doplníme
k above i below :-))

viz odpověď pro J&D

hm, a "hrubá" a "hladká" :) chyba se rozliší jak?

K.