[Talk-cz] omezení tagu na 255 znaků

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Březen 27 13:01:03 UTC 2011

zdravím,

jakpak se řeší, když někam chci jako hodnotu tagu nacpat řetězec delší než 255
znaků?

konkrétně doplňoval jsem dneska kus žluté značky "Třebíčský okruh", při té
příležitosti jsem si všimnul, že nemá vyplněno destinations, tak jsem tam
vypsal, přes co to vede, a server mi to nesežral, že prý je to moc dlouhé ...

zatím jsem to obešel rozdělením textu a vložením zbytku do "destinations2",
ale přijde mi to nesystémové a pochybuju, že si s tím nástroje (jako třeba
skript na výpis tras) poradí ...

jde to omezení obejít nějak lépe, existuje třeba nějaká dohoda o tom, jak
řešit tagy "na pokračování"?

K.