[Talk-cz] omezení tagu na 255 znaků

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Březen 28 21:12:11 UTC 2011

Dne Po 28. března 2011 MP napsal(a):

>  Spíš vymyslet jiné schéma kdy nebudou veledlouhé tagy. Např. že by se
>  destinations zadávaly jako členy relace, takže by existoval člen typu
>  "destination" a ten by byl pak třeba daný hrad, rozcestník, město, atd

nojo, jenže ty destinations jsem schopen vyplnit, aniž by ty jednotlivé
objekty už byly v mapš zaneseny ...

navíc by se tak zesložitilo zjištění, co tam patří

a nedovedu si dost dobře představit implementaci - to se k příslušnému objektu
udělá "destination_of=" a tam se nacpou idčka všech cest, co k tomu vedou? - a
co když těch cest bude hafo a taky se to nevejde do 255 znaků? :-)

K.