[Talk-cz] zákazy odbo?ení v Praze (odli?ovat lze/nelze a smí/nesmí se?)

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Květen 1 08:24:29 UTC 2011

Dne 21.4.2011 17:01, Stanislav Brabec napsal(a):

> [...]
> http://www.openstreetmap.org/?lat=50.103569&lon=14.487652&zoom=18&layers=M
> Přesto se na tomto místě otáčí tisíce aut denně.

> Šlo mi o situaci, kdy bariéra 100m je, pak třeba 100m není, pak zase
> 100m je. V místě přerušení bariéry se lze otáčet nejen v místě příček,
> ale třeba hned za tramvajovým ostrůvkem.
>
> Existuje na to dokonce návrh:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Divided_road
>
> Dokonce se tam diskutuje zmíněné legal/physical:

IMO celkem pochopitelne, tohle je prave pro navigace naprosto
nepochopitelny znaceni - sice by to hezky vypadalo v mape, ale navigace
by vlastne nevedely, ze nejde o jednu, ale o dve oddelene vozovky, ktere
se vsude jinde znaci jako dve linie.