[Talk-cz] Nezmapovan? obce

Mike mike na mikecrash.com
Úterý Květen 10 17:29:24 UTC 2011

Já osobně jsem proti, protože to bude zase spousta dat, který nebudou
zapadat do současného stavu, takže bude třeba vše ručně projít a
doladit. To už stejně tak dobře můžu jít a podle UHUL a CUZK to
nakreslit rovnou. Ostatně takto to dělám už dlouho a také spousta obcí
už takto zmapovaná je. Prostě při kreslení ulic tam rovnou nakreslit i
plochy residential. Navíc třeba u velkých měst to chce hodně přemýšení,
jak tu oblast vůbec nakreslit.  Aještě jedna věc - hodí se to i pro
úpravu lesů, které často navazují a občas hodně špatně. Radši mít ta
data přesná a méně než všechny a špatně.

Možná by stálo za to udělat skript, který zjistí počet obcí bez oblastí
residential a případně je i vypíše, ať je přehled podobně jako u
chybějících ulic.