[Talk-cz] Nezmapovan? obce

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Květen 12 16:27:35 UTC 2011

Pokud by se to importovalo jen u obcí, u kterých žádná obytná definovaná není (případně jen tam, kde nejsou ani domy, ulice a další věci), tak bych v tom takový problém neviděl. Tedy pokud ta data alespoň za něco stojí.

Těch obcí, u kterých to chybí je spousta a bude trvat ještě dlouho, než se to udělá u všech. Navíc to zabere spoustu mapovacího času, který by bylo možné vynaložit na něco jiného. Obzvláště obytné území není nutné definovat bůhvíjak přesně - uživateli dost pomůže už to, že bude vědět že tam je nějaká obec zhruba takového tvaru, a kde zhruba se má jezdit 50 km/h. Pokud to mapuji jen proto, aby to tam bylo, tak to stejně nedělám bůhvíjak přesně.