[Talk-cz] Linky MHD

Mike mike na mikecrash.com
Pondělí Květen 16 13:21:19 UTC 2011

Myslím, že v mapě mají být jen vyložené stálice. Zatímco zastávky mezi
ně patří, protože jsou většinou pořád na stejném místě, často s nějakou
budkou, tak samotné linky se mění v podstatě každý rok, takže bych je
tam nedával. Samozřejmě to neznamená, že si je tam někdo nemůže dát, ale
taková informace bude za pár let bez nějaké časté kontroly nevěrohodná.

Co se týče starých tras, tak asi nemá cenu je tam nechávat, Je to
zbytečná informace, že tam kdysi dávno jezdil nějaký autobus, který teď
jede jinudy.

Ale tak je to s OSM - každý si tam může dát co chce a každý si pak může
věřit čemu chce. Co se týče linek, tak asi málokdo (nikdo?) bude hledat
trasy autobusů podle OSM.

Mike