[Talk-cz] Linky MHD

Mike mike na mikecrash.com
Pondělí Květen 16 13:53:52 UTC 2011

On 16.5.2011 15:29, Petr Kadlec wrote:

> To asi platí o ledacčems a třeba mapa nočních autobusů je pěkná věc,
> která by z OSM mohla jít vygenerovat. Každopádně bych nikomu snahu
> zmapovat linky MHD nevymlouval.

Já to nerozmlouvám, právě to se mi líbí, že to tam být může. Osobně si
ale představuju jiný projekt ("opentrafficguide"), který by měl v sobě
jak linky, tak řády a u každé by byla napsaná platnost řádu. Něco
podobného jako u www.jizdnirady.cz, ale globálně. Hledal jsem teď
nedávno nějaké spojení do zahraničí a nic takového neexistuje. Bylo by
to jedinečné. A pokud by se udělalo nějaké API rozhraní, tak věřím tomu,
že by tam ty data importovaly společnosti samy. Byla by to pro ně
reklama zadarmo. Navíc by šlo třeba hledat i podle provozovatele (třeba
vlaky ČD) a pak by stačilo, kdyby ČD mělo na stránkách jen odkaz do
tohoto systému a nemuselo dělat vlastní vyhledávač spojení. To jsem ale
blázen co?