[Talk-cz] Pro zaj?mavost: Mapa k Bedn?

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Květen 19 10:35:39 UTC 2011

 On Tue, 17 May 2011 18:35:41 +0000, Pavel Machek wrote:
> Ahoj!

> Bednu jsem (do)sel (ho-wa-da) (:-), a jo, tohle me hodne
> potesilo. Protoze ta mapa je papirova, pouzitelna, a profesionalne
> udelana.
>
> Diky CC-BY-SA mam pravo ji nafotit a hodit na web, k cemuz se doufam
> co nejdriv dostanu.

 To sice jo, ale pokud je zdrojem pro nafocení mapa co prošla
 šifrovačkou (obzvláště když na ní skoro celou noc pršelo), tedy poněkud
 rozmoklá, zmuchlaná a potrhaná, tak to nebude kvalitou nic moc. Spíš by
 to chtělo přemluvit orgy aby tu mapu dali na web jako třeba PDF (nebo
 prostě v tom formátu ve kterém to posílali na tisk), případně prozradli
 co za software na to použili (takže by si pak lidi mohli to samé
 vygenerovat s novějšími daty, případně pro jinou oblast)

 Martin