[Talk-cz] Sakrální stavby

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Květen 26 14:21:48 UTC 2011

Ahoj

Myslím si, že nezkracovat je logičtější než zkracovat. To že se zatím
automaticky nezkracuje a ani to není v plánu nic neznamená. Prostě zatím
nikdo neměl tu nutnost. Kromě toho zkrácení je otázkou jednoho eregu a
jedné řádky příp. nějakého lepšího databázového řešení a pokud po tom
někdo touží, tak ať prostě podá patch a udělá to. Myslím, že se tomu
nikdo bránit nebude, obzvášť pokud to bude snadno konfigurovatelné.

Ještě je tu jedna možnost - zavést něco jako shortname, ale to jen
přinese další zesložitění, takže asi spíš ne.

Myslím, že OSM je hlavně digitální mapa, která má mnohem víc využití než
jen nakreslená mapa, takže by se nemělo tagovat jen podle jedné potřeby,
tedy zrovna v tomto případě že se to na mapě špatně kreslí.

Co se týče toho používání Kostel apod. v názvu nebo ne, tak jsem
zvědavý, jestli padne nějaká shoda, protože já teda rozhodně nevím, co
je lepší. Co jestli to není Kostel Sv. Vavřince, ale Svatovavřinecký
kostel? Nebo co když se používá obojí? Fakt netuším...

Mike