[Talk-cz] MTB mapa

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Středa Listopad 23 17:44:51 UTC 2011

Ahoj

2011/11/23 Petr Holub <hopet na ics.muni.cz>:
> Preskrtnute trasy ve skutecnosti znamenaji, ze maji nastavene
> bicycle=no

Aha, pravda. Já si toho všiml u cest, které jsem kreslil a dal jim
vyšší stupeň turistické obtížnosti (sac_scale). Většinou u nich dávám
i bicycle=no, protože předpokládám, že když tam sotva prolezu pěšky,
na kole by to nešlo vůbec.

Obecně by ale bylo dobré obtížnost a viditelnost pěších tras nějak
vykreslovat také. Sice u nás těch obtížných moc není, ale špatně
viditelných cest teď v Jizerkách mapuju docela dost a trochu se bojím,
že kdyby někdo šel jen podle mapy, bude zmatený, protože tam žádnou
klasickou cestu neuvidí.

Zdraví,

Marek