[Talk-cz] MTB mapa

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Středa Listopad 23 22:32:45 UTC 2011

> OK, přeznačím to. Je někam zakázán vjezd cyklistům ze zákona, i když
> tam není značka? Většinou se v těch mých případech jedná o buď zcela
> neznačené lesní cesty, nebo o pěší trasy KČT v CHKO a občas i v
> rezervacích.

Co jsem se na tuhle otazku ptal, tak je potreba se vzdy podivat na
pravidla dane CHKO/PR/NP/PP (nekdy pomohou ty lokalni cedulky, kde
jsou pravidla shrnuta). Nekde je povoleno pouze po cestach, nekde jen
po (obecne) znacenych cestach, nekde jen po cestach s cyklistickym
znacenim, nekde vubec.

Tam, kde je to zakazano, se snazim mtb:scale neuvadet, aby to nesvadelo...
protoze jak na potvoru jsou nektere ty kousky velmi lakave. Takze
v takovem pripade jen bicycle=no.

Petr