[Talk-cz] MTB mapa

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Středa Listopad 23 23:32:27 UTC 2011

Diky za podnety, jenom doplnuji Petrovu reakci:

> 2) Musí být vlevo nahoře tak velký infobox? Na netbooku mi pak z mapy
> už skoro nic nezbývá.

Neco s tim udelam, asi bude porad podobne velky, ale zakryvaci.

> 3) Moc se mi líbí, že to obtížnější turistické trasy kreslí
> přeškrtnuté červenými X, ale ta X se zobrazují moc brzy -- na
> přiblížení 13 už jsou, ale cesty pod nimi se objeví ož od přiblížení
> 14.

Ted jsou velke cervene X pro znaceni bicycle=no a k tomu male cervene X pro
access=no nebo access=private. Moc neni poznat rozdil a je potreba to
doladit vcetne priblizeni. Stejne tak mam v planu pouzivat tag sac_scale,
ale jeste jsem nevymyslel, jak to vykreslovat.

Martin