[Talk-cz] administrativní hranice

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Neděle Říjen 16 19:00:07 UTC 2011

Mike napsal(a):
> Administrativní centrum jako admin_center nic neřeší, protože každý
> admin level má svoje admin_center a nelze podle toho rozeznat důležitost
> obce. Navíc jak je to u nás není moc směrodatný, protože jinde to maj
> jinak. Ve svém programu mám tabulku pro X obcí, které mají admin_level
> jinak než všichni ostatní (třeba přímo tu obec).
>
> Potřebujeme vyřešit 2 věci:
> 1. jak nastavit tag place pro renderer, což bude i značit důležitost
> obce v okolí. Panuje shoda, že by to mělo být podle počtu obyvatel s
> nějakými výjimkami

Já bych to dával prostě podle té hranice 3000, co je i v zákoně a basta
(nad town/city, pod village). Snažím se připravit import ZSJ a částí
obce z UIR-ZSJ, abysme ty lokace měli komplet, ale bude to imho chtít
trochu manuální práce a lokální znalosti.

> 2. jak stanovit status obce, na to bude potřeba nějaký speciální tag,
> např. city_status, pravděpodobně jeho hodnoty budou jedinečné v rámci ČR
> a jinde se nepoužijí

To už jsem před pár dny provedl. Jak jsem psal po vzoru Němců jsem
použil name:prefix=* (a zároveň jsem doplnil údaje o počtu obyvatel).
Viz např.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk