[Talk-cz] Povolení vjezdu

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Úterý Říjen 18 14:25:17 UTC 2011

2011/10/18 Petr Dlouhý <petr.dlouhy na email.cz>:
> na [1] a dalších místech se píše, že zákazy vjezdu by se měli tagovat pomocí access=*, správnější mi ale připadá vehicle=*, protože se to jinak vztahuje i na chodce. Mohu to opravit, nebo to má nějaký pro mě skrytý význam?

Zákaz vjezdu je tam označen jako vehicle=no. Ovšem u dodatkové tabulky
to nelze takhle říct. Dodatková tabulka „MIMO ZÁSOBOVÁNÍ“ umístěná pod
B1 je vskutku vehicle=delivery, ale stejná dodatková tabulka pod B4 je
hgv=delivery…

Ovšem ještě jiná věc je, že defaultní Mapnik bohužel (IIANM) renderuje
jen základní access=* (takže třeba silnice s access=no + foot=yes +
bicycle=yes je červená, zatímco silnice s vehicle=no je neoznačená).

-- Petr Kadlec / Mormegil