[Talk-cz] Plánované silnice/dálnice

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Září 16 09:09:01 UTC 2011

> chci zanést do OSM plánovaný obchvat svojeho města plus několik dalších staveb
*** Je pripravovany nebo jen slibovany ve volebnich programech?
Obchvat by chtelo asi 95% obci, dokonce to mnohe maji i v uzemnich
planech, ale je to jen zbozne prani...

> - jak při tomto postupujete? Vytváříte trasu "odhadem" podle materiálů ŘSD?
> Co jsem tak koukal, plánované úseky D11 a R35 mají "source:cuzk:km", což se mi jeví trochu jako blábol, vzhledem k tomu, že plánované stavby v katastru nejsou a ani nemohou být vidět...
*** RSD ma pred vydanim stavebniho povoleni vykoupeny pozemky, ze
kterych se da vycist trasa i zpusoby krizeni coz plati pro D11 a R35 u
Pardubic. To ze pak nekdo zkopiroval tagy a odhadem vykreslil zbytek
R35 je vec druha.

hanoj