[Talk-cz] geoportal INSPIRE

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Září 20 14:51:19 UTC 2011

Dne 20.9.2011 10:18, hanoj napsal(a):

> *** cuzk:ortofoto je z cuzk WMS serveru, dosud nezvlada korektne
> transformaci do wms - nepouzitelne
> *** cenia:50leta je jen skrz TMS server, do WMS by to musel prevest
> nejaky transformator - nepouzitelne

JOSM by mel umet TMS, ovsem funkcionalita je takova nejaka podivna ...
(kazdopadne sem zaznamenal, ze tam je filtr na google ;D, kdyz sem to
chtel otestovat i na nem, tak to nefungovalo vubec, ale da se to obejit).
Potize s TMS byly kdyz sem to testil v tom, ze se mi nepodarilo docilit
spravneho nastaveni meritka - jednoduse se mi to povedlo po hnusnem
rucnim hackovani vycentrovat nad nejakou vybranou oblasti, ale vsude
mimo to bylo rozjete.