[Talk-cz] "Infikovan?" data

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Září 27 10:56:01 UTC 2011

Pánové,

HS-RS (nesprávně pojmenovaná jako BNHELP) nemá se stávajícími daty v
rámci OSM žádný problém (ověřeno u Standy Holého) - tenhle datový zdroj
si můžete "odškrtnout". Ta data jsme prostě dali pryč k dispozici
"komunitě". Souhlasíme se změnou licence.

Co se kvality dat týče, data vznikla jako vedlejší produkt mapování
Corine + byla doplněna o některé GPS záznamy. Z toho logicky vyplývá
jejich přesnost. Na druhou stranu je jejich kvalita více méně
konzistentní na území republiky a je to nějak garantovaný zdroj.

Co se UHUL tyce, nemuzu za ne mluvit, ale znam je a rekl bych, ze k tomu
zaujmou stejny postoj.

Jachym

P.S. Píšu s gmailu, ale můžete si mě ověřit jako adresáta účtu (jachym
na bnhelp.cz), viz http://www.bnhelp.cz/o-firme/lide/