[Talk-cz] import budov

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Srpen 2 11:19:24 UTC 2012

Ja vam tady do toho lehce vstoupim - moje predstava, jak by to mohlo
docela pekne fungovat = upravit soucasny tracer plugin, a to tak, ze
nebude trasovat z bitmapy, ale veme vektor/body.

=> zdroj zi zobrazim jako podklad, a pokud klipnu "do budovy", tak ji to
bafne a vlozi do aktivniho layeru. Melo by to samo mit funkci "merge" =>
pokud chci slucovat, melo by jit nastavit zda poloha bude stavajici nebo
ze zdroje + to drapne vsechny stavajici tagy + to samo prida IDcko ze
zdroje a omarkuje pokud je poloha z OSM (aby se to v pripade zmeny ve
zdroji nemenilo). Tohle by melo fungovat tak, ze klipnu (vyberu) dva
objekty stejnyho typu a on je automaticky podle danych pravidel slouci.

Zjistovani rozdilu = vemu objekty danyho typu v danym boxu a podivam se,
zda mam v OSM vsechny objekty danyho typu s danym ID. Ty co tam nejsou
vyrenderuju jako rozdil.
Dale u tech co tam jsou overim, zda maji stejne souradnice (a pripadne
dalsi parametry) jako ve zdroji (pokud ne = rozdil), pripadne zda sou
oznaceny (= v RUIAN je blbost).
Pokud to bude v podobe podkladu (trebas vrstva toho WMS generovanyho z
RUIAN), tak se da velmi snadno a rychle najit kde co chybi.  Melo by to
mit nejakou moznost zpetne prohlasit ze v RUIAN je blbost, a takovej
objekt by se neresil, dokud nebude v RUIAN zmenen (pripadne by to mohla
byt dalsi vrstva).

Ad adresni body - me osobne se nelibi, protoze jak uz sem psal vejs,
pokud ma budova definovany vchody, da se navigovat ke vchodu i z jiny
ulice nez te, kde ma adresu. Pokud je tam bod, tak kazda navigace povede
do ulice, kam ta adresa patri. Dovedu si to predstavit prave pro
oznaceni mist, kde z nejakyho duvodu budova neni, neni tam digitalini
km, ... protoze tam budovy neni moc jak vykreslit.

V takovym pripade bych si asi doved predstavit, ze (v ramci upraveneho
pluginu) vyberu trebas nejaky box a prohlasim ze do nej chci vlozit
vsechny adresni body ze zdroje. S matchovanim to asi bude vselijaky, neb
sem svyho casu podobny veci delal, uspesnost asi nepreleze 80 - 85%. Ale
opet, lze renederovat nejaky rozdil, a postupne se to da dokupy. Hlavne
musi byt nekde videt co kde chybi.