[Talk-cz] rúian bot - první výsledky testů

hanoj ehanoj na gmail.com
Pondělí Srpen 6 06:05:22 UTC 2012

> co se týče načítání bodů z api, tak jsem to omezil na nody, které mají tag
> addr:housenumber a tag addr:country=CZ (doufám, že adresní body v čr mají
> aspoň tyto tagy, pokud ne, tak bych to musel udělat jinak).
*** jakým způsobem budeme pracovat s OSM addr, které jsou vloženy v
polygonech budov(building=yes)? Převedeme tyto addr informace před
prací bota na z polygonu body (centroindy polygonů) ?

> pro testy jsem použil BOX(14.63 50.55,14.68 50.58).
>
> pro párování bodů jsem nastavil maximální povolenou vzdálenost na 0.005,
*** na prvni pohled mi neni zrejme co je cilem parovani, ale v k.u.
Tuřany, k.u. Chrlice je běžná vzdálenost bodů addr v OSM (import z
UIR-ADR) vůči WMS CUZK:KM 10 až 30 metrů,

h.
hanoj