[Talk-cz] rúian bot - první výsledky testů

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Pondělí Srpen 6 10:08:59 UTC 2012

Dne 6.8.2012 04:54, Mirek Dlask napsal(a):
> Je otázka, zda nejsou v RÚIAN adresní body domů bez č.p. , asi tam
> budou adresní body rozestavěných domů. Ty v OSM předpokládám nejsou.
> Nebo by se asi zobrazovaly tečky bez čísel!?
>
> Buď zkusit zmenšit boxík na nějaké garáže, nebo průmysl bez č.p. ,
> nebo SELECT adresních bodů bez čísel popisných a zároveň evidenčních,
> jsou-li ...

adresní body bez čísla v rúian neexistují (jsou tam pouze 4, ale ty mají
příznak smazání), protože to z podstaty věci není adresa :-) za "adresní
body bez čísla" lze ale považovat stavební objekty (na nich je právě
definovaný ten typ čísla "bez čísla"). podle mě ale nemá smysl je
zobrazovat jako body, budovy (které mají definovanou geometrii) se do
osm z rúian dřív nebo později také dostanou.

> 150 je fakt nějak moc
>
> Mirek

ff