[Talk-cz] rúian bot - první výsledky testů

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pondělí Srpen 6 13:00:58 UTC 2012

A taky ti musíme držet palce ;-) při řešení duplicit adresních bodů :-(
M. Boleslav, Debř ...............
Docela by mě zajímal počet.

Co s nima? Smazat ty vzdálenější, co nejdříve, respektive pře aktualizací?

Už jsem jednou zmiňoval, že na některých adresních bodech jsou další tagy.

name, amenity, operator,
http://www.openstreetmap.org/browse/node/1767482902/history

Převést tagy na nové body, nebo budovy?
Jinak co jsem našel, už jsem před časem opravoval.

V budoucnu bude asi problém se jmény ulic
http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=addresses&lon=15.18443&lat=50.46818&zoom=18&opacity=0.97&overlays=buildings,buildings_with_addresses,postal_code,nodes_with_addresses_defined,nodes_with_addresses_interpolated,no_addr_street,street_not_found,interpolation,interpolation_errors,connection_lines,nearest_points,nearest_roads

Tím tvým postupem se vlastně i aktualizuje název ulice u adresního bodu.
Ulici na Václava Havla bude muset přejmenovat člobrda.

Mirek