[Talk-cz] rúian bot - první výsledky testů

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Úterý Srpen 7 20:26:28 UTC 2012

aktuálně je to tak, že bot se vždycky snaží napárovat osm bod na
nejbližší rúian bod. teď mě ale napadá, že záleží na pořadí bodů v osm.
pokud bude v exportu z osm nejdřív vzdálenější bod (a ten bude do
vzdálenosti 0.005) a pak ten bližší, tak se na sebe napárují body
vzdálenější. budu to muset otočit, aby se párovaly rúian body na osm
body a ne osm body na rúian body jak je to teď, protože v rúian by
duplicity být neměly.

ff