[Talk-cz] rúian - struktura dat adresních bodů

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Středa Srpen 8 08:45:11 UTC 2012

On Wed 08-08-12 08:03:36, hanoj wrote:
> *** to prave neni pravda. vzdy doporucuji pred zobecnenim osobnich
> dojmu prohlednout toto schema. K.u. a cobe nejsou vzajemne
> hierarchicke prvky:
> http://www.czso.cz/csu/rso.nsf/5873954e2ae286eec12570f8003e7738/a1809b67f5f4560ec1256e6100495bff/Obsah/199.3CA2

Prima.  Koukám do toho a vidím, že části obcí mohou mít ještě díly.  To
možná vysvětluje co jsem pozoroval při importech, ale zapomněl jsem včera
napsat.

Například Cvikov (http://www.openstreetmap.org/?lat=50.7743&lon=14.6371&zoom=14&layers=M)
má části Cvikov I a Cvikov II.  Avšak čára, kde mezi nimi vede hranice není v mapě.
Podobně Písková Lhota (http://www.openstreetmap.org/?lat=50.36609&lon=14.87461&zoom=15&layers=M)
je rozdělena na části Písková Lhota a Zámostí, ovšem tyto části v OSM nejsou
reprezentovány.

Tedy umístění adresního bodu buď ve Cvikově I. nebo II., či Pískové Lhotě nebo
Zámostí je informace ze současné mapy neodvoditelná.

Libor