[Talk-cz] rúian bot - první výsledky testů

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Pondělí Srpen 20 19:54:38 UTC 2012

Dne 20.8.2012 19:36, jzvc napsal(a):

> Vidis, tohle je jeden z duvodu, proc sem proti mazani cehokoli.
> Mimochodem, patri ty adresy (bez tech souradnic) nejakym budovam se
> souradnicemi? Bylo by zajimavy z toho vytahnout nejaky pocet.

být proti mazání čehokoliv je podle mě dost jednobarevný a předčasný
pohled. robot je zatím stále ještě v syrové podobě. podle mě až bude ve
finální podobě a vyjede z něj, co on by měl v úmyslu smazat a porovnáme
to s realitou, tak pak bude teprve zřejmé, jestli mazat nebo nemazat.

jinak co se týče počtu adresních bodů, které nemají souřadnice, ale
budova, na které jsou, má v db souřadnice, jsou počty následující:

adresní body bez souřadnic: 205488
související budova má souřadnice: 66463
související budova má obrys: 36657

překryv jsem nezjišťoval. použití těchhle souřadnic by mohlo trochu
pomoct, ale i tak zbydou body bez souřadnic. ale to by neměl být problém
pořešit.

databáze je kvůli tomuhle bugu http://trac.osgeo.org/postgis/ticket/1936
už docela zastaralá, protože jí nemůžu aktualizovat. situace v datech
tudíž může být už jiná, snad lepší, ale dokud někdo ten bug nefixne, tak
jsme v tomhle směru na mrtvém bodě. já bohužel céčko ovládám mizivě,
takže s tím asi nic neudělám.

> Da se to v praxi i s adresou na budovu - dalsi duvod proc preferovat
> adresu na budove, kam logicky patri. Amo, pokud je v budove vice, daj
> se dalsi body do ni. Ale prevazne ma budova jako takova nejaky
> primarni ucel.

no, já osobně preferuju používat vždy jeden způsob implementace něčeho
než jich mít několik různých. v případě adresních bodů narážím na to, že
jsou budovy, které mají víc adresních bodů. další problém je, že v osm
nemáme ani zdaleka 100% budov. navíc adresní bod může určovat i umístění
vchodu.

> Jinak, pokud mas na budeove amenity, renederuje se ta prednostne pred
> adresou, ale vyheldavanim to samozrejme najdes a zaroven mas
> informaci, ze toto patri teto budove.

tady já vidím problém v tom, že v mapě se taková informace skryje. navíc
stejně jako u adresních bodů, amenity umístěné přesně nad místem, kde
skutečně existuje, je podle mě přidanou hodnotou mapy ve srovnání s
unifikovaným zobrazením na středu budovy.

ff