[Talk-cz] OSM aplikace namísto Google My Places?

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 06:16:55 UTC 2012

Zdravím,

mohl bych pomoct s deployem HSLayers (což je takovej bratránek GeoExtu,
jestli jsi o tom slyšel). Teď jsme tam dodělali tzv. uživatelskou
grafiku ... k vyzkoušení na
http://dev.bnhelp.cz/wwwlibs/hslayers/hslayers-3.3/examples/UserGraphics.html
http://dev.bnhelp.cz/wwwlibs/hslayers/hslayers-3.3/examples/MapPortal.html
(jsou to jenom příklady, občas nějaká služba nechodí, ale je tam WMS
klient, takže si tam jde dát cokoliv)