[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Pondělí Srpen 27 13:34:00 UTC 2012

no, zní to pěkně :-) do hranic ale nevidím, tak se k tomu radši nebudu
vyjadřovat. nicméně sem se chtěl zeptat, jestli si tu rúian databázi
aktulizuješ a jestli ti to taky začalo shazovat postgis od určité verze
updatu. já na tom v postatě stojím, nejsem schopný databázi aktualizovat.

ff