[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Pondělí Srpen 27 19:56:18 UTC 2012

Dobrý nápad. Geometrii bych určitě nezjednodušoval, to je celkem
zbytečná nepřesnost. Staré uzly a cesty bych mazal jen pokud nemají
kromě hranice žádný jiný tag. S těmi co mají bych možná vůbec nehýbal
automaticky (hranice vedoucí středem řeky apod.)
Lukáš Matějka (LM_1)