[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Úterý Srpen 28 07:06:49 UTC 2012

hanoj wrote:
> *** uplne bych se tomu nebranil, presna hranice ma smysl pokud pracuji
> s katastralni mapou (aby 1 parcela nebyla ve 2 k.u.). Chyba 1 metr je
> v nasich potrebach dostacujici.

Já si zas říkám, že ty nody se dají případně zrecyklovat i na další věci
(vzhledem k tomu, že vedou po hranicích parcel). Jestliže vede hranice
přesně se zdí domu, tak by zjednodušení mohlo způsobit, že najednou bude
roh domu na jedné straně zbytek na druhé straně hranice.
V podstatě jediný důvod pro zjednodušení je redukce většího množství
nodů... což mi nepřijde jako příliš silný argument.

> *** to doufam nemaji, hranice byly vytvoreny jako balik autonomnich
> entit tj. nezavisly na fyzickych prvcich mapy. A pokud se tak v
> editacich useru stalo, mela by se data opet stat autonomni.

Občas bohužel mají... už jsem na to v minulosti při opravách narazil.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk