[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Úterý Srpen 28 23:32:15 UTC 2012

Dne 29. srpna 2012 1:17 hanoj <ehanoj na gmail.com> napsal(a):

> *** muze, nemusi. Proc by nemohlo byt osm vse v jednom?
V OSM má být vše v jednom, můj nesohlas směřuje proti existenci
chráněných, nedotknutelných "vrstev".

> *** pridana hodnota to je v datovych modelech, kde existuji striktni
> topologicka pravidla. V OSM se fakticky nedodrzuji ani ta zakladni. K
> cemu jsou mi data o jednom fenomenu, ktera nabyvaji ruznych forem,
> vztahu, tagu, vazeb, relaci, primitiv, pokryti a kvality.
Když hledám hranici a v mapě je na stejné cestě jako plot, bude se mi
líp hledat v realitě.
Spojení s dalšími údaji hranice negativně neovlivní, stejně jsou to
relace a o žádných kolizích tagů taky nevím.
To, že se něco dělá špatně, je důvod to začít dělat správně a ne dělat
špatně i všechno okolo.
Nestejnoměrná, ale rostoucí, kvalita je obecnou vlastností OSM, v tom
není rozdíl.

> *** proc by ne, kdyz neni dalsi zdroj relevantnich informaci, ktere k
> nemu dodat.
Bavíme se samozřejmě o případech, kdy relevantní informace existují.
To, že někde vede hranice samozřejmně neznamená, že na ni naplácám
všechno co je v okolí (stylem cesta tvořící silnici je zároveň okrajem
lesa).

LM