[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Srpen 30 09:14:03 UTC 2012

On 28.8.2012 10:10, LM_1 wrote:
> To bych netvrdil. Tam, kde jsou přesné katastrální mapy je přesnost
> mnohem vyšší než v metrech a očekával bych, že se bude spíš zvyšovat.

> S tím nesouhlasím. Úplně nezávislou vrstvu dat by si ostatně mohl
> každý použít přímo ze zdroje. To, že se data spojí - hranice vedoucí
> plotem nebo zdí domu - je přidaná hodnota. Navíc je tím zajištěno
> zarovnání.
> Žádný balík autonomních entit nemá v osm moc co dělat, jak se jednou
> importuje tak splývá s ostatními daty.
> Něco jako Co jednou peklo schvátí, to už nikdy nenavrátí. :)

S tím zase nesouhlasím já. Je naprosto běžné, skoro pravidlem, že plot
se postavil podle starého zaměření, podle nového je ale o metr vedle,
než vede hranice. Další příklad - u nás se teď má přesouvat potok o cca
3 metry, takže posunu potok a co ta hranice? Tu přece nemůžu posunout...