[Talk-cz] Zelená mapa Prahy má nový podklad

Jakub j na kub.cz
Úterý Prosinec 18 12:09:37 UTC 2012

Paráda, co trochu víc zvýraznit linky metra (jsou to podzemní tunely a
nedá se jimi chodit ale pro pohyb chodce po městě jsou velmi
důležité). To je mimochodem jedna z mála věcí, která mi vadí na
mapniku, že metro je špatně vidět.

Jakub

--
Jakub A. Tesinsky (j na kub.cz)