[Talk-cz] humanitární mapování Čadu

Katerina Katerina.Struhova na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 20 10:48:55 UTC 2012

Petře a Petře,

děkuji za rady. Napíšu tyto detaily i na forum a na Google +, jak radíte.

Ano, ulice v N'Djameně jsou docela dobře zmapované, nicméně potřebujeme
zmapovat i budovy. Pro mapování na dálku používáme Tasking manager, každý si
tam může vybrat svůj úkol tak, aby dva lidi nepracovali na stejné části
města a mapování se zefektivnilo. Odkaz na N'Djamenu na Tasking Manageru je
zde: http://tasks.hotosm.org/job/71

V záložce Task si vyberete jeden čtvereček a úkol si můžete otevřít buď v
Potlatch 2 nebo v JOSM, pokud tento editor používáte. Pokud by měl někdo
zájem si tento editor stáhnout, je to možné zde: http://josm.openstreetmap.
de/ (je mi jasné že možná opakuju věci které znáte, ale je to jen pro
jistotu:) Je také nutné instalovat Javu.

Co se týče Moundou, zatím ještě nemáme vytvořený úkol na Tasking Manageru,
pracuje se na tom. Také je tam třeba digitalizovat budovy a zbylé silnice.
Pokud máte zájem o práci na jiných místech, město Doba na jihu Čadu je také
jedna z našich prioritních oblastí, takže budeme rádi za pomoc i tam (opět-
digitalizace budov a silnic)!

Už jsem odeslala Humanitarian OpenStreetMap týmu žádost o vytvoření úkolů
pro tyto oblasti, pošlu odkazy hned jak to bude hotové. Bohužel momentálně
nevím kdy to bude, máme tu trochu problémy s internetem a mimo to bude náš
tým asi v průběhu několika následujících hodin evakuován kvůli špatné
bezpečnostní situaci vyvolané zvýšenou aktivitou rebelů v okolí města kde
máme základnu.

Každopádně předem díky za každou pomoc a v případě dotazů mě můžete vždy
kontaktovat na emailu nebo přes Talk-cz, budu se snažit odpovídat jak jen to
půjde :)

KS