[Talk-cz] humanitární mapování Čadu

Daniel Kubíček kube na atlas.cz
Neděle Prosinec 23 22:25:40 UTC 2012

Chtěl jsem se zeptat jak moc podrobně zamýšlíte mapování budov v "slamových
oblastech".
Tak nějak mě vychází že to lze zmapovat třemi způsoby.
1. Nakreslit každou chatrč, která je rozeznatelná  -  Podle mě naprostý
nesmysl
2. Nakreslit obdélník building=yes, který představuje soubor chatrčí mezi 4
ulicemi  - To už dává podle mě nějaký smysl, ale nejvíce se mi zdá možnost
třetí
3. Použít pouze landuse=residential - Tato možnost je nejméně pracná a
zároveň mě připadá pro tento případ nejpříhodnější. Jednu rezidenční oblast
jsem nakreslil http://www.openstreetmap.org/browse/way/197853430

Dan.