[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Únor 2 12:30:13 UTC 2012

On Thu 2012-01-26 16:27:58, Petr Holub wrote:

> [...]
> pravnicky neprilis kvalifikovanemu oku prijde srovnatelna. Opravdu si
> myslis, ze se tim zcela meni zamer davat dohromady open geodata? Ja
> si to teda nemyslim - a tudiz ten primer s rodinnym domkem vs. bazenem
> mi nepasuje. Vezmi si, ze u rady open-source projektu se taky prechazi
> mezi licencema, pricemz podstatny rozdil vidim mezi BSD/X11/MIT licencemi
> a GPL licencemi - tam bych chapu, proc to nekoho trapi (ty prvni umoznuji
> primo derivaty toho kodu zavrit a takto komercionalizovat a nejsou infekcni,
> kdezto GPL to takto neumoznuje a infekcni je). Ale u CC-BY-SA

ODBL narozdil od CC umoznuje renderovat nekopirovatelny mapy na
zaklade OSM. Me to prijde jako zmena GPL->BSD. A nelibi se mi.

> Mne osobne z Pavlovych reakci spis prislo, ze ho irituje, ze "nekdo nahore"
> (OSM Foundation) mu neco diktuje zmenu. Chapu, ze specialne jako

Coz me samozrejme irituje taky.

A pak OdBL "jednoduse odsouhlasit" ani nemuzu. Oops.
									Pavel