[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Únor 2 13:05:58 UTC 2012

Ahoj!

(tato debata necht je verejna)

> > Pak tam bylo jeste
> >
> > 5) automaticke pojmenovavani ulic pomoci nameit.
>
> Jsou k tomu někde informace? Na wiki nic nevidím.

Melo by to jit najit v praze, nekde v poznamce bude "nameit".

> >> LWG by rádo slyšela explicitní vyjádření výše uvedených lidí, že import
> >> byl společnou prací a zúčastnění souhlasí s tím, aby data zůstala
> >> publikovaná v OSM dokud bude pod "svobodnou a otevřenou" licencí (tj.
> >> jedno jestli pod CC-BY-SA 2.0, ODbL 1.0, nebo jinou podobného ražení).
> >
> > Uhuh. LWG ode me chce souhlas nejakou licenci, a nereknou mi kterou?
> > Necheli by jeste podepsat prazdnej papir?
>
> Situaci snad znáš - zůstanou data, u kterých uploadeři souhlasili s
> CT+ODbL. Není třeba mojí lamáckou formulaci hned obracet proti LWG.

S CT+ODbL souhlasit nemuzu, uz treba kvuli ty wikipedii. Treba kvuli
tomu ze jsme zdrojum slibovali konkretni licenci, a s CT uz to nemuzem
zarucit.

> Michael Collins (po vysvětlení průběhu importů):

> > It sounds promising that it was a collaborative effort. I was not aware of that.
> >
> > May I suggest the following:
> >
> > 1) Can you get the explicit written agreement of each of Jachym Cepicky, hanoj and Tomáš Kolda that it was a collaborative effort and that each, personally, is OK for the data to continue to be published as long as it is under a "free and open" license? In Czech language OK. That gives a majority of 3 to 1.

"Get agreement from our sources that ODbL is okay to them, and that
they are okay with _any_ future license that may be selected according
to CT".

> > 2) If possible, get some comment from Pavel that he is not against the idea. Perhaps "Please do this." will be enough if that is not possible.

I don't like the ODbL. But CL is worse than that, and trying to take
away copyright from me is worse yet.

I'm okay with ODbL for data I created by hand.

> > 3) LWG will then ask for the 152 wiki.openstreetmap.org/wiki/Quick_History_Service/Changeset_Lists#Pavel_imports_in_Czech_Republic changesets to be transferred to another account owned by any one of you.

> Pozn.: "Please do this." odkazuje na [1].
>
> > S CC souhlasim. ODbL se mi nelibi. Pro data, ktera nejsou importy, mi
> > ODbL 1.0 nevadi. [Vsimnete si, ze o contributor terms taktne mlcim.]
>
> Skutečně jsi chtěl napsat "data, ktera nejsou importy"?

Ano, skutecne. Mapy lesu co jsem delal rucne bych rad videl zachovany.

									Pavel