[Talk-cz] river/stream

Petr Balíček PBalicek na seznam.cz
Středa Únor 8 09:38:07 UTC 2012

> Tagovat podle jen podle průtoku skutečně není šťastné, ale když se zvolí
> limit naopak dostatčně nízký a použije se pouze pro změnu river->stream
> a ne naopak, tak výsledek bude rozhodně lepší než současný stav... a až
> se najde někdo místně znalý (nebo ochotný to vykoukat z leteckých
> snímků), tak ten bod zlomu stream/river zpřesní.

Jo, přesně tak sem to v původním dotazu myslel. Je mi jasný, že to chce místní znalost a nerad bych nadělal víc škody než užitku, ale kdyby se použil rozumnej limit, tak by snad žádnej problém nebyl. 1 m3/s byl jenom takovej takovej první nástřel ;c) Jestli se teda shodnem na týhle metodě, poptal bych se na povodích, jak je to s licencí. Případně by mohli mít i podrobnější data.