[Talk-cz] Import Estudanky

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Pondělí Únor 13 10:45:06 UTC 2012

Profesor Telec se spíš zabývá klasickým autorským právem, ohledně
autorského práva v kontextu moderních technologií bych se spíš obrátil
na doktora Radima Polčáka (http://cs.wikipedia.org/wiki/Radim_Polčák),
nebo někoho jiného z ústavu
(http://www.cyber.law.muni.cz/view.php?cisloclanku=2010020012)
Podle mě samotná informace o tom, že někde je studánka autorským dílem
není, ale může být součástí databáze (taky chráněna). To je podle
českého práva, rozhodné právo může být jiné.
Lukáš Matějka (LM_1)