[Talk-cz] MTB mapa

Petr Balíček PBalicek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 16 11:03:53 UTC 2012

> Ok, muzeme ji vytvorit. Mela by byt i bez dalsich tematickych prvku nebo
> jen bez zminenych linii? Napr. POI?

POI mi nevadí, ale ta změť barevných čar mě irituje ;D
Možná by bylo nejlepší udělat jednu čistě fyzickou mapu i bez POI a popisků a několik průhledných vrstev.
Pro přístroje, který s tim neumí pracovat bych nechal i jednu z těch současných.

Na tvým místě bych zkusil kontaktovat výrobce navigací, třeba by někdo z nich poskytnul prostředky pro rozšíření MTB aspoň na celou Evropu a tim by získal pěkný mapy do svých přístrojů (samozřejmě pod podmínkou zachování současný licence).

PB