[Talk-cz] Corine Land Cover & Urban Atlas

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Únor 16 11:54:54 UTC 2012

> To by bylo pekne... a ani import bych nezavrhoval. Na 90% republiky
> neni zadny landuse; tam kde zadny neni je podle me import
> vhodny/vitany; tam kde uz neco je by bylo rozumne udelat import rucne.
***  1/3 uzemi CR tvori lesy.
Problem CLC je v tom ze minimalni inventarni plocha ma 25ha a min
sirka 100m (tzn velikost sidla nad cca 500 obyvatel). Malou podrobnost
CLC resi GMES (0,25-1 ha), ten ale pokryva jen asi 1/3 uzemi.

takze ono to neni tak jednoduche

hanoj