[Talk-cz] Import UIR-ZSJ: Hněvkovice na levém břehu Vltavy

Václav Řehák rehakv01 at gmail.com
Tue Feb 28 09:33:12 GMT 2012

2012/2/28 Mike <mike at mikecrash.com>:
> Ahoj,
>
> ale vždyť to tak má být. I v mapách seznamu [1] to tak je a pokud to tak
> je i podle UIR, tak bych to tak nechal.

Už jsem to přejmenoval na Hněvkovice (ale můžu to samozřejmě zase vrátit).

Jinak podotýkám, že nejde o název obce (to je Týn nad Vltavou), ale
části obce a to pouze na levém břehu. Pravý břeh už ani není část
obce, jen ZSJ. A pokud bychom trvali na doslovných názvech z UIR i u
ZSJ,  měli bychom přidat i "Týn nad Vltavou-Střed" a podobné. Nemluvě
o tom, že administrativní hranice se v OSM jmenuje "Hněvkovice u Týna
nad Vltavou" a zahrnuje oba břehy.

Takže spíš než podle nějakého ortodoxního pravidla bych to bral zdravým rozumem.

Vašek