[Talk-cz] MTB mapa

Marek Musil wopixe na volny.cz
Středa Leden 4 10:13:07 UTC 2012

Pozdravpambu,
predem bych rad vyjadril obdiv a radost nad mapou. Moc pekna, funkcni a
hlavne dobre pouzitelna (overeno praxi).
Tedy bych se chytil posledni vety v prvnim prispevku threadu a pripsal
par pripominek.

1) Vzdycky se mi zdal ten Mapnikovej styl takovy nevyrazny. Pokud na to
hledim v me spelunce za sedmi zavesy a sedmi okny vypada to dobre. V
okamziku kdy to vezmu kamsi mobilne, ztracim prehled ( a neni to byt jen
nekvalitnim displejem na prenosnem bazmeku ). Zkusil bych udelat lesy
zelenejsi, zastavene oblasti vubec nejak ( ta sediva skvele splyva s
okolim, zvlaste pokud se stinuje svah, budovy tez).
Sam si zkousim vyrobit neco pro Maperitive (jiz delsi cas, stale vy
vyvoji) a pokud neurazim, navrhnul bych to upravit podobne - tady je ukazka
http://jiste.ic.cz/map/map.html

2) Zda se mi trosku zbytecne renderovat landuse=farmland, variantne -
renderovat ano, ale nevyrazne. V nasich podminkach tedy pole. Trosku
bych se argumentaci oprel o mistni podminky ve smradlave kotlince - tedy
skutecnost, ze pokud to neni les (a pod) nebo domecky, je to pole (berte
s rezervou). Pak o teto skutecnosti neni treba hovorit ani malovat.

3) Silnice lepe pri vyssich zooomech (13 a vic) nerozsirovat. Na me to
pusobi pak trosku omalovankovite, ve mestech to zakryva dulezite veci a
je to dost nepomerne k highway=track  .... Barevnost viz bod 1.

4) V zoomu 13 nema highway=service okraje. Na svetlejsim pozadi je
neviditelna -
http://tchor.fi.muni.cz:8080/en.html?zoom=13&lat=49.25813&lon=14.35773&layers=FBF00
okolo Doubravy

5) Pri nizsich zoomech bych maloval kolecka (ctverecky ....) pro obce,
pri strednich kolecka se jmenem ...

6) Srafovani voj. ujezdu je zakryte lesem (ujezdy se do tur mapy se hodi)

Jeste jednou dik za mapu

Mara