[Talk-cz] MTB mapa

Petr Balíček PBalicek na seznam.cz
Středa Leden 4 11:03:13 UTC 2012

Zdravim,

Když už se tady zase mluví o MTB, taky se přidam.

1) Mně osobně to takhle vyhovyje. Nebylo by lepší poladit displej bazmeku (jas, kontrast, gama)?

2) Rozlišit, co je pole a co je louka považuju u MTB mapy za důležitou věc - louky bejvají na kole sjízdný cca půl roku, pole jenom po žních.

A moje postřehy:

A) Budovy se nerenderujou na ploše náměstí (area=yes), vizte náměstí v Sušici http://mtbmap.cz/en.html?zoom=18&lat=49.23118&lon=13.51993&layers=FBF00

B) „highway=service + area=yes“ by mělo bejt ve stejným stylu jako „highway=service“ http://mtbmap.cz/en.html?zoom=18&lat=49.34875&lon=13.61444&layers=FBF00

Petr