[Talk-cz] MTB mapa

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Středa Leden 4 17:17:46 UTC 2012

Ahoj,

1) Vzdycky se mi zdal ten Mapnikovej styl takovy nevyrazny. Pokud na to
> hledim v me spelunce za sedmi zavesy a sedmi okny vypada to dobre. V
> okamziku kdy to vezmu kamsi mobilne, ztracim prehled ( a neni to byt jen
> nekvalitnim displejem na prenosnem bazmeku ). Zkusil bych udelat lesy
> zelenejsi, zastavene oblasti vubec nejak ( ta sediva skvele splyva s
> okolim, zvlaste pokud se stinuje svah, budovy tez).
> Sam si zkousim vyrobit neco pro Maperitive (jiz delsi cas, stale vy
> vyvoji) a pokud neurazim, navrhnul bych to upravit podobne - tady je ukazka
> http://jiste.ic.cz/map/map.html

Ted se to snazim optimalizovat spis pro monitor, pripadne tisk papirove
mapy. Samozrejme to pro export a tisk zatim idealni neni, jak popisoval
vyse tusim Jakub Sykora. Musel bych vytvorit v podstate novy styl pro
prenosna zarizeni, kontrastnejsi, bez stinovani apod. Na to ted jednoduse
neni cas a nemam ted ani bazmek na testovani :-) Tvoje mapa je pro
"bazmeky" pouzitelna, ale podle me by byl problem do ni nacpat vsechny
znacky, tur. stezky atd. a zachovat prehlednost.

> 3) Silnice lepe pri vyssich zooomech (13 a vic) nerozsirovat. Na me to
> pusobi pak trosku omalovankovite, ve mestech to zakryva dulezite veci a je
> to dost nepomerne k highway=track  .... Barevnost viz bod 1.

Kdyby byly uzsi, tak zas nepujde cist jmena ulic. Mne se to zda tak akorat
:-) Co konkretne byva zakryte?

> 4) V zoomu 13 nema highway=service okraje. Na svetlejsim pozadi je
> neviditelna -
> http://tchor.fi.muni.cz:8080/en.html?zoom=13&lat=49.25813&lon=14.35773&layers=FBF00okolo Doubravy

Opraveno, projevi se behem par dni.

> 5) Pri nizsich zoomech bych maloval kolecka (ctverecky ....) pro obce, pri
> strednich kolecka se jmenem ...

Pri nizsich zoomech (do 10) uz to je hotove. Ve vyssich se spoleham na
landuse kvuli zmene zobrazeni vysek (vrstevnice misto hypsometrie). Zkusim
to alespon zvyraznit.

> 6) Srafovani voj. ujezdu je zakryte lesem (ujezdy se do tur mapy se hodi)

Ano, opraveno.

Diky za postrehy a pochvalu,
Martin