[Talk-cz] MTB mapa

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Středa Leden 4 17:33:37 UTC 2012

Martin Tesar napsal(a):
>     A) Budovy se nerenderujou na ploše náměstí (area=yes), vizte náměstí
>     v Sušici
>     http://mtbmap.cz/en.html?zoom=18&lat=49.23118&lon=13.51993&layers=FBF00
>     <http://mtbmap.cz/en.html?zoom=18&lat=49.23118&lon=13.51993&layers=FBF00>
>

> Je z hlediska mapovani v poradku, ze plocha namesti neni orezana okolo
> budovy? Klidne to opravim, ale neni to uplne trivialni, aby to
> nevygenerovalo dalsi spoustu jinych problemu.

Nerenderuje se to ani na standardní OSM mapě.
Imho, to je chyba mapování - mám pocit, že u nás se obecně zneužívá
highway=pedestrian+area=yes pro označení jakékoliv oblasti, které se
říká "náměstí" a to nehledě na to, že ve skutečnosti se jedná třeba o
park po jehož obvodu jde silnice a pak budovy (třeba Karlovo náměstí v
Praze).
Už jsem to na několika místech (kde vím, co tam v reálu je) opravoval
převodem na multipolygon nebo překreslením.

Petr Morávek aka Xificurk