[Talk-cz] MTB mapa

Petr Balíček PBalicek na seznam.cz
Středa Leden 4 18:10:01 UTC 2012

Na standardní mapě se to renderuje, jinak už bych to dávno opravil ;)
To mapování asi neni úplně košer, ale abych vysvětlil tenhle konkrétní případ:
„Někdo“ zmapoval Sušici, zakreslil budovy a náměstí jako highway=pedestrian+area=yes
se silnicema okolo, na radnici uprostřed náměstí ale zapomněl.
Já sem ji tam dokreslil podle cuzk:km, ale protože neznam detailně situaci, nechtělo se mi moc šahat na to náměstí, dokud si neudělam čas na důkladnější průzkum. Ukecali ste mě, už je z toho multipolygon.

PB