[Talk-cz] MTB mapa

Marek Musil wopixe na volny.cz
Středa Leden 4 18:18:47 UTC 2012

Mape silu,

Dne 4.1.2012 18:17, Martin Tesar napsal(a):
> [...]
>     tady je ukazka
>     http://jiste.ic.cz/map/map.html
>

> Ted se to snazim optimalizovat spis pro monitor, pripadne tisk
> papirove mapy. Samozrejme to pro export a tisk zatim idealni neni, jak
> popisoval vyse tusim Jakub Sykora. Musel bych vytvorit v podstate novy
> styl pro prenosna zarizeni, kontrastnejsi, bez stinovani apod. Na to
> ted jednoduse neni cas a nemam ted ani bazmek na testovani :-) Tvoje
> mapa je pro "bazmeky" pouzitelna, ale podle me by byl problem do ni
> nacpat vsechny znacky, tur. stezky atd. a zachovat prehlednost.

Zcela chapu. Je to vetsi ukol :)
Souhlasim, s prehlednosti bude problem vzdycky uz jenom proto, ze tur
znacky zabijou  4 barvy jen tak , a ty uz nejdou pouzit (typicky prave
zelena v lese je skutecne problem).

>     3) Silnice lepe pri vyssich zooomech (13 a vic) nerozsirovat. Na
>     me to pusobi pak trosku omalovankovite, ve mestech to zakryva
>     dulezite veci a je to dost nepomerne k highway=track  ....
>     Barevnost viz bod 1.
>

> Kdyby byly uzsi, tak zas nepujde cist jmena ulic. Mne se to zda tak
> akorat :-) Co konkretne byva zakryte?
Ha, na to ze se ulice nejak jmenujou jsem malinko zapomnel. Ohledne
zakryti jsem mel nejspis na mysli toto
http://tchor.fi.muni.cz:8080/?zoom=15&lat=49.41362&lon=14.65935&layers=FBF00
(stred stareho mesta). Odsud to vypada, ze tam je dohromady 10 baraku a
jinak sama ulice. I kdyz zrovna historicke jadro neni typ zastavby ktery
by se vyskytoval casto.
Ale zejmena slo o muj esteticky dojem - proste ty tlusty ulice nemam
rad, coz, priznavam, nemusi byt vetsinovy nazor, uz kvuli tem jmenum coz
je argument, ktery me urcite zvykla.

>     4) V zoomu 13 nema highway=service okraje. Na svetlejsim pozadi je
>     neviditelna -
>     http://tchor.fi.muni.cz:8080/en.html?zoom=13&lat=49.25813&lon=14.35773&layers=FBF00
>     <http://tchor.fi.muni.cz:8080/en.html?zoom=13&lat=49.25813&lon=14.35773&layers=FBF00>
>     okolo Doubravy
>

> Opraveno, projevi se behem par dni.
Diky

>     5) Pri nizsich zoomech bych maloval kolecka (ctverecky ....) pro
>     obce, pri strednich kolecka se jmenem ...
>

> Pri nizsich zoomech (do 10) uz to je hotove. Ve vyssich se spoleham na
> landuse kvuli zmene zobrazeni vysek (vrstevnice misto hypsometrie).
> Zkusim to alespon zvyraznit.

No napriklad pri zoomu 11 asi ani pri zvyrazneni landuse nebudou vesnice
moc videt (ty nemaji kolecka nikdy pokud jsem si stacil vsimnout) a
tenhle zoom uz je clkem podrobny na to aby bylo videt ze tam neco je ...
I kdyz od 12 uz jsou i jmena ...
Me by stacilo malo :)

>     6) Srafovani voj. ujezdu je zakryte lesem (ujezdy se do tur mapy
>     se hodi)
>

> Ano, opraveno.
Diky