[Talk-cz] MTB mapa

f.remenstech f.remenstech na gmail.com
Středa Leden 4 22:39:44 UTC 2012

Ahoj,
jestli můžu se svou troškou do mlýna, tak by se mi líbily vykreslované
průseky man_made=cutline
(jako mapnik) a možná (kdyby se někdo chtěl dlouhodobě starat o kus
lesa za barákem) tak
odlišit wood=coniferous, deciduous, mixed.

A taky se mi líbily chodníky červeně v minulé verzi MTBmapy. To šlo
poznat, jestli je to chodník nebo
jestli si tam za mokra zablátím botky.

F.